Let Josie be your Babysitter Phone Sex Brat

How do you feel about some roleplaying today? Me, I feel pretty good about it tbh. Good enough that I already have a great idea for it! How about some babysitter phone sex?

babysitter phone sex fantasy

Ok, so here’s what I was thinking. You’re the hot older divorced guy who needs a babysitter for his kids sometimes. One night, I come over to stay with them while you go out and do whatever it is you do when your kids aren’t around. You don’t leave me with many instructions, but you ask me to make sure that they don’t get in the leftover Christmas goodies because they don’t need that much sugar before bed, blah, blah, blah.

I agree, but I get soooo distracted watching TV that I don’t realize they’ve found the goodies until like way too late. They end up with such a sugar high that I can’t calm them down, and you get practically no sleep that night and end up being late for work the next day.

So you decide that the next time your kids go over to their mom’s, you’re gonna have me come over and teach me a lesson. Since they go to their mom’s that weekend, it’s not long before you have the house to yourself and call me to ask if I can come over so that we can have a discussion.

I’m kinda nervous when I get there cuz I know you wanna talk about the last time I babysat, and I’m afraid you may fire me or something. Turns out, though, that your way of teaching me a lesson involves putting me over your knee and spanking my naked little ass and then pushing me to my knees so that you can shove your cock down my throat!

So what do you think? Is that the kind of babysitter phone sex idea that you’re into? If it is, you need to call me RIGHT NOW!!!!!!

Josie!

babysitter phone sex
 

Extreme Girls Twitter